|
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ ЛИСТ
від 09.09.2006 р. N 8010-3-6/18 Держспоживстандарт України розглянув лист щодо розписки споживача при придбанні технічно складних побутових товарів і повідомляє. Статтею 15 Закону України "Про захист прав споживачів" (далі - Закон) установлено право споживача на інформацію про продукцію та яким чином вона має бути доведена до відома споживачів. Вимоги щодо надання інформації встановлено також Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 р. N 506. Зокрема, у пункті 7 Порядку зазначено, що необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, доводяться виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару. У зазначених нормативно-правових актах будь-які вимоги щодо надання розписок про отримання споживачем інформації про товар відсутні. Статтею 15 Закону визначено право споживача на розірвання договору, у разі, коли надання недоступної, недостовірної, неповної або несвоєчасної інформації про продукцію та про виробника (виконавця, продавця) спричинило негативні наслідки. Щодо статті 18 Закону, то у ній викладені вимоги щодо визнання недійсними умов договорів, що обмежують права споживачів, які не пов'язані з інформацією про товар.
Надруковано: |
Copyright © 2004-2024, ЛЕОНОРМ.
|