Головна сторінка бізнес-порталу "Леонорм"

 

ТОВ «НІЦ «ЛЕОНОРМ» є Офіційним партнером ДП «УкрНДНЦ» та уповноваженим на реалізацію Офіційних текстів НД в електронному вигляді. Строк надання послуги: протягом 1-2 робочих днів після надходження грошових коштів..

КОНТАКТИ НОВИНИ РЕЄСТРАЦІЯ МАГАЗИН НОРМАТИВНІ АКТИ ПОШУК (RUS)

 

Нові надходження нормативних документів українською мовою:

 

  • ДСТУ EN ISO 11819-1:2024 (EN ISO 11819-1:2023, IDT; ISO 11819-1:2023, IDT) "Акустика. Оцінювання впливу дорожнього покриву на транспортний шум. Частина 1. Статистичний метод"
    Цей національний стандартприйнятий методом перекладу, — прийнятий методом перекладу, — ідентичний щодо EN ISO 11819-1:2023 (версія en) «Acoustics - Measurement of the influence of road surfaces on traffic noise - Part 1: Statistical Pass-By method» (ISO 11819-1:2023).
    У цьому національному стандарті зазначено вимоги, які відповідають законодавству України.
    Цей стандарт визначає метод порівняння транспортного шуму від різних дорожніх покривів для різних складів дорожнього руху з метою оцінювання різних типів дорожніх покривів. Певний рівень шуму, властивий легким або важким транспортним засобам на обраній швидкості, приписують певному дорожньому покриву. Цей метод застосовний до транспорту, що рухається із постійною швидкістю, тобто за умов руху без перешкод зі швидкістю не менше ніж 50 км/год. Для інших умов руху, коли потік не рухається вільно, наприклад, на перехрестях та в заторах, цей метод не застосовують.
    Стандартний метод порівняння шумових характеристик дорожніх покривів надає органам управління доріг та довкілля інструмент для встановлення загальних правил або обмежень щодо використання покривів, які відповідають певним критеріям шуму. Однак визначання таких критеріїв не належить до сфери застосування ISO 11819 (всі частини).
    Статистичний метод (SPB) передбачено використовувати для таких завдань:
    - класифікування дорожніх покривів відповідно до їхнього впливу на транспортний шум (класифікування покривів);
    - допомоги в перевірці відповідності виробництва дорожніх покривів;
    - оцінювання акустичних характеристик дорожніх покривів упродовж експлуатації відносно їх початкового стану;
    - оцінювання впливу різних дорожніх покривів на транспортний шум на окремих ділянках незалежно від стану та часу експлуатування;
    - оцінювання акустичних характеристик дорожнього покриву відносно опорної поверхні.
    Внаслідок практичних обмежень цей метод не може бути застосовний до всіх можливих локацій.
    Однак, метод опорної пластини може дозволити перевіряти деякі місця, які раніше були неприйнятними.
    Загальний опис методу SPB наведено в розділі 5
    .
    Розробник:  Технічний комітет стандартизації «Вагони» (ТК 83), Державне підприємство «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем» (ДП НДІ «Система»).

    Стандарт набуде чинності:  01.02.2025.
    Кількість сторінох документу = 47.



ПРОДУКЦІЯ ТА ПОСЛУГИ

СУПРОВІД ПРОДУКТІВ

 СИСТЕМИ

ПОСИЛАННЯ

КЛІЄНТИ

ДОПОМОГА

Сторінка "ЛЕОНОРМ" на facebook

    БД «Електронний Реєстр Технічних регламентів України  Актуалізація Ваших НД   http://www.germiona.com.ua/  
 

 

Copyright © 2004-2025, ЛЕОНОРМ.