Нові надходження нормативних документів українською мовою: ДБН В.2.3-19:2025 "Залізниці колії 1520 мм. Норми проєктування" Документ, яким затверджено та надано чинності: Наказ Мінрозвитку від 12.08.2025 № 1246 Дата набрання чинності ДБН: 01.01.2026. Організація розробник: УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ (01116472) Версія №1 Статус (поточна) Сфера застосування: Ці норми поширюються на проєктування та будівництво залізниць колії 1520 мм зі звичайним рухом поїздів та прискореним рухом пасажирських та приміських поїздів: нових залізничних ліній; додаткових (других, третіх, четвертих) головних колій; реконструкцію та капітальний ремонт існуючих ліній; окремих споруд і пристроїв загальної мережі залізниць України, а також на проєктування та будівництво перспективних залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів. Ці норми поширюються також на проєктування та будівництво залізничних під’їзних колій. Норми для проєктування та будівництва верхньої будови колії розроблено з урахуванням максимальних навантажень на осі рухомого складу та максимальних погонних навантажень на залізничну колію (на 2 рейки) від рухомого складу: — для вантажних вагонів: максимального навантаження на вісь – 245 кН (25,0 тс), максимального погонного навантаження восьмивісного вагона – 103 кН/м (10,5 тс/м); — для локомотивів: максимального навантаження на вісь – від 230 кН до 250 кН (від 23,5 тс до 25,5 тс), максимального погонного навантаження – від 95,2 кН/м до 104 кН/м (від 9,7 тс/м до 10,6 тс/м)).
ДБН В.2.3-20:2025 "Залізниці колії 1435 мм. Норми проєктування" Документ, яким затверджено та надано чинності: Наказ Мінрозвитку від 12.08.2025 № 1245 Дата набрання чинності ДБН: 01.01.2026. Організація розробник: УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ Сфера застосування: Ці норми поширюються на проєктування та будівництво залізниць колії 1435 мм зі звичайним рухом поїздів та прискореним рухом пасажирських та приміських поїздів, а також на суміщені колії 1435 мм і 1520 мм: нових залізничних ліній; додаткових (других, третіх, четвертих) головних колій; реконструкцію та капітальний ремонт існуючих ліній; окремих споруд і пристроїв загальної мережі залізниць України, а також на проєктування та будівництво перспективних залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів. Ці норми поширюються також на проєктування і будівництво залізничних під’їзних колій. Ці норми допускається не застосовувати для внутрішніх залізничних колій підприємств (технологічних колій). Ці норми передбачають максимальне навантаження від рухомого складу на вісь: — на колію 1435 мм – 221 кН (22,5 тс); — на суміщену колію 1435 мм і 1520 мм – 245 кН (25 тс).
|