Чинний з
31.01.2022
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИНАКАЗЗареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2021 р. за N 1677/37299 Про затвердження Порядку проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств), установленого виробником, строків продовження експлуатації таких вагонівВідповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 року N 841 "Деякі питання визначення умов і порядку організації діяльності залізничного транспорту загального користування" НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Порядок проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств), установленого виробником, що додається. 2. Затвердити Строки продовження експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств), що додаються. 3. Департаменту дорожніх перевезень та безпеки на транспорті (О. Задорожний) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку. 4. Сектору зовнішніх комунікацій забезпечити розміщення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства інфраструктури України. 5. Цей наказ набирає чинності з 01 січня 2022 року, але не раніше ніж через один місяць з дня його офіційного опублікування. 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Найєма М. Міністр | Олександр КУБРАКОВ | ПОГОДЖЕНО: | | Т. в. о. Голови Державної служби України з безпеки на транспорті | Микита ЛАГУНІН | Перший віце-прем'єр-міністр України - Міністр економіки України | Юлія СВИРИДЕНКО | Голова Антимонопольного комітету України | О. ПІЩАНСЬКА | Голова Державної регуляторної служби України | Олексій КУЧЕР | Заступник Міністра з питань стратегічних галузей промисловості України з питаь європейської інтеграції | Юрій ПЕТРОВСЬКИЙ | Член првління Акціонерного товариства "Українська залізниця" | Олександр ПЕРЦОВСЬКИЙ | Директор Департаменту вагонного господарства Акціонерного товариства "Українська залізниця" | Володимир МЕЛЬНИЧУК | Заступник Голови СПО об'єднань профспілок | Анатолій ШИРОКОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства інфраструктури України 30 листопада 2021 року N 647 ПОРЯДОК проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств), установленого виробникомI. Загальні положення1. Цей Порядок становлює механізм проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств), установленого виробником. 2. Цей Порядок є обов'язковим при проведенні комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів, у тому числі вагонів загального користування, установленого виробником. 3. Порядок не розповсюджується на вантажні вагони підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств. 4. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні: граничний строк експлуатації вантажного вагона - строк, який складається із строку експлуатації вантажного вагона та строку продовження експлуатації вантажного вагона, після перебігу якого його експлуатація у навантаженому стані припиняється; продовження строку експлуатації вантажного вагона - здійснення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій з вантажним вагоном, строк експлуатації якого, установлений виробником, закінчився або закінчується протягом останнього міжремонтного періоду; ремонтне підприємство (вагоноремонтне, вагонобудівне підприємство) - підприємство залізничного транспорту, якому в установленому порядку присвоєно умовний номер (клеймо), та яке здійснює ремонт вантажних вагонів на території України; спеціалізована організація - організація, якій Комісією вагонного господарства Ради щодо залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності надано право на виконання робіт із технічного діагностування для продовження строку експлуатації вантажних вагонів; строк експлуатації вантажного вагона - період часу експлуатації (строк служби) вантажного вагона, який установлений виробником та зазначений у технічних умовах на виготовлення вантажного вагона; строк продовження експлуатації вантажного вагона - визначений Мінінфраструктури для кожного календарного року період часу експлуатації на залізничному транспорті загального користування вантажного вагона; термін продовження строку експлуатації вантажного вагона - календарна дата, до якої може бути продовжено експлуатацію вантажного вагона в межах строку продовження експлуатації вантажного вагона; технічне рішення - документ, виданий спеціалізованою організацією за результатами проведення комплексу діагностичних операцій вантажного вагона, форма якого наведена у додатку до цього Порядку. 5. Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про залізничний транспорт", "Про особливості утворення акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування", Правилах експлуатації власних вантажних вагонів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 29 січня 2015 року N 17, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за N 168/26613, Правилах технічної експлуатації залізниць України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 20 грудня 1996 року N 411, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 лютого 1997 року за N 50/1854, Правилах перевезення наливних вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 18 квітня 2003 року N 299, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07 липня 2003 року за N 558/7879. 6. Основним критерієм можливості продовження строку експлуатації вантажного вагона є наявність у нього залишкового ресурсу (або можливості його відновлення), що оцінюється шляхом проведення спеціалізованою організацією комплексу діагностичних операцій. 7. Спеціалізовані організації забезпечують об'єктивність, достовірність, повноту проведення комплексу діагностичних операцій вантажного вагона, пред'явленого для продовження строку експлуатації, правильність вибору виду призначеного ремонту і обґрунтованість встановлення терміну продовження строку експлуатації вантажного вагона. 8. Термін продовження строку експлуатації вантажного вагона визначається як кінцева календарна дата проміжку часу від дати продовження строку експлуатації вантажного вагона, що дорівнює сумарній тривалості майбутнього міжремонтного періоду вантажного вагона та орієнтованого часу простою вантажного вагона в ремонті (включаючи очікування ремонту) тривалістю до 180 діб. 9. Термін продовження строку експлуатації не може встановлюватись за межами граничного строку експлуатації вантажного вагона. 10. За результатами проведеного комплексу діагностичних операцій вантажного вагона спеціалізована організація видає технічне рішення. 11. Технічне рішення підписується фахівцями спеціалізованої організації, які безпосередньо здійснювали комплекс діагностичних операцій вантажного вагона, та затверджується керівником спеціалізованої організації. 12. Ремонтні підприємства виконують ремонті роботи вантажних вагонів на підставі технічного рішення, забезпечують повноту та якість виконання ремонту, усунення виявлених при діагностуванні несправностей, достовірність і своєчасність інформації, переданої відповідно до розділу ІІІ цього Порядку. 13. Вантажні вагони після капітального ремонту мають бути прийняті уповноваженими працівниками акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі - АТ "Укрзалізниця") на ремонтному підприємстві. 14. Допуск до експлуатації вантажного вагона у навантаженому стані на залізничному транспорті загального користування, у якого закінчився строк експлуатації, здійснюється після прийняття його з ремонту (з продовженням строку експлуатації) на ремонтному підприємстві та введення відповідної інформації в автоматизований банк даних парку вантажних вагонів (далі - АБД ПВ). 15. Після перебігу граничного строку експлуатації вантажного вагона його експлуатація у навантаженому стані припиняється. II. Порядок продовження строку експлуатації вантажних вагонів1. Власники вантажних вагонів, крім вагонів інвентарного парку, надсилають до АТ "Укрзалізниця" повідомлення (заявку) про початок проведення робіт стосовно продовження строку експлуатації вантажних вагонів (далі - Повідомлення). 2. Комплексні діагностичні операції проводяться фахівцями спеціалізованої організації, яку власник вантажного вагона зазначив у Повідомленні, на залізничних коліях АТ "Укрзалізниця", які призначені для технічного обслуговування або ремонту вантажних вагонів. 3. Комплексні діагностичні операції можуть проводитись на під'їзних залізничних коліях за погодженням з власником таких колій. 4. За результатами комплексу діагностичних операцій спеціалізована організація видає технічне рішення про продовження строку експлуатації вантажного вагона або про виключення його з АБД ПВ за технічним станом. Технічне рішення видається у 4-х примірниках із зазначенням необхідного планового виду ремонту (капітального або капітального за технічними умовами) для вантажних вагонів, яким продовжується строк експлуатації на залізничному транспорті загального користування. 5. Технічне рішення протягом трьох робочих днів після видання погоджується з АТ "Укрзалізниця". 6. Один екземпляр технічного рішення залишається на зберіганні у спеціалізованій організації, другий залишається в АТ "Укрзалізниця", а два інших передаються власнику вантажних вагонів: третій - для зберігання, а четвертий - для передачі ремонтному підприємству. 7. Ремонтне підприємство надсилає до АТ "Укрзалізниця" інформацію про продовження строку експлуатації вантажного вагона у складі повідомлення про приймання вантажного вагона з ремонту. 8. Всі документи, на підставі яких вантажному вагону продовжується строк експлуатації (оригінал технічного рішення, повідомлення про випуск вантажного вагона з ремонту, квитанція про прийняття АТ "Укрзалізниця" електронного повідомлення про приймання вантажного вагона з ремонту), зберігаються на ремонтному підприємстві до настання терміну продовження строку експлуатації вантажного вагона. 9. Ремонтне підприємство складає новий технічний паспорт вантажного вагона і передає його власнику вантажного вагона. 10. Оригінал технічного паспорта вантажного вагона зберігається у власника вантажного вагона. 11. Для внесення змін до АБД ПВ власник вантажного вагона надає до АТ "Укрзалізниця" документи, що підтверджують виконання робіт з продовження строку експлуатації вантажного вагона. III. Порядок передачі інформації до АТ "Укрзалізниця" про продовження строку експлуатації вантажних вагонів1. Інформація про продовження строку експлуатації вантажних вагонів передається у складі повідомлення про приймання вантажного вагона з ремонту. 2. У полі "модернізації", повідомлення про приймання вантажного вагона з ремонту, зазначається код за структурою з чотирьох знаків: перший знак - цифра "8", яка вказує, що вантажному вагону продовжено строк експлуатації; другий знак - цифра "0", якщо вантажному вагону проведено капітальний ремонт з продовженням строку експлуатації за технічними умовами, цифра "1", якщо вантажному вагону проведений капітальний ремонт; третій і четвертий знаки - зазначаються цифри (01, 02, 03 або 04), що відповідають періоду часу (в роках), який на момент випуску з ремонту залишається до терміну продовження строку експлуатації. Директор Департаменту дорожніх перевезень та безпеки на транспорті | Олександр ЗАДОРОЖНИЙ |
Додаток до Порядку проведення комплексу діагностичних, ремонтних та реєстраційних операцій, спрямованих на продовження строку експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території таких підприємств), установленого виробником (пункт 4 розділу I) ПГОДЖЕНО Представник АТ "Укрзалізниця" _____________ М. П. "___" ____________ 20__ р. | ЗАТВЕРДЖУЮ Керіник спеціалізованої організації _____________ М. П. (за наявністю) "___" ____________ 20__ р. |
ТЕХНІЧНЕ РІШЕННЯ N _______про продовження строку експлуатації вантажних вагонів, що належать __________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ (повне найменування підприємства-власника вагонів, код ЄДРПОУ) і приписані до станції _____________________________________________________________________________________ (вказати станцію, залізницю, власника інфраструктури) _____________________________________________________________________________________ (повне найменування спеціалізованої організації) на підставі обстеження ____________ технічного стану, технічного діагностування, яке проведено (дата обстеження) фахівцем спеціалізованої організації _____________________________________________________________________________________ (власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ) на коліях _____________________________________________________________________________ (тип колій, власник) та результатів проведених випробувань __________________________________________________, (дата випробувань) призначає вид і обсяг необхідних ремонтних робіт і після їх виконання продовжує строк експлуатації наступним вантажним вагонам (___ од.): |
N п/п | Номер вагона | Модель вагона | Дата побудови | Вид призначеного ремонту | Номер проєктів, ТУ, керівництва, правил, стандартів, за якими відбувається ремонт | Термін продовження строку експлуатації (день, місяць, рік) | Рід вантажу, що перевозиться | Дата проведення останнього ремонту, його вид | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | | | | | | | |
Строк служби, в тому числі строк експлуатації, змінних вузлів вантажних вагонів (деталей та вузлів автозчепних пристроїв, автогальмового обладнання та ходових частин) продовженню по цьому технічному рішенню не підлягає. Роботи згідно з цим Технічним рішенням повинні бути виконані протягом 6 місяців. Технічне рішення в частині продовження строку експлуатації набирає чинності з дати виконання призначеного ремонту, передачі в автоматизований банк даних парку вантажних вагонів повідомлення про приймання вагонів з ремонту та реєстрації продовження строку експлуатації в автоматизованому банку даних парку вантажних вагонів. Перелік дефектів кузова, деталей та вузлів кузова, в тому числі рами, які необхідно усунути при виконанні робіт з продовженням строку експлуатації вантажних вагонів: |
Номер вантажного вагона | Найменування деталі, вузла | Перелік дефектів, що підлягають усуненню | | | |
Відповідальний фахівець спеціалізованої організації |
/___________________/ посада | ______________ підпис | /__________________/ (власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ) |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства інфраструктури України 30 листопада 2021 року N 647 СТРОКИ продовження експлуатації вантажних вагонів (крім вантажних вагонів підприємств технологічного залізничного транспорту, що призначені для переміщення вантажів у виробничих цілях в межах території такх підриємсв)N | Тип вантажного вагона | Норма- тивний строк служби, роки | Код типу вантаж- ного вагона | Календарні роки | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | 2026 | 2027 | 208 | 2029 | 2030 | 2031 і далі | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | строк продов- ження експлуа- тації, роки | гранич- ний строк експлуа- тації, роки | 1 | Критий | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1.1 | універсальний | 32 | 200, 201, 202, 203, 204, 206, 207, 208, 209, 211, 922, 5200, 5201, 5204, 5205, 5206, 5207, 5208, 5209, 5212 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 1.2 | для перевезення зерна | 26 | 951 | 13 | 39 | 11 | 37 | 9 | 35 | 7 | 33 | 4 | 30 | 0 | 26 | 0 | 26 | 0 | 26 | 0 | 26 | 0 | 26 | 30 | 950, 951, 5935, 5948 | 15 | 45 | 14 | 44 | 13 | 43 | 12 | 42 | 11 | 41 | 10 | 40 | 10 | 40 | 8 | 38 | 5 | 35 | 0 | 30 | 32 | 950 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 40 | 950, 958 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 1.3 | для перевезення цементу | 26 | 930, 931, 5330, 5909, 5959 | 26 | 52 | 24 | 50 | 22 | 48 | 20 | 46 | 20 | 46 | 20 | 46 | 18 | 44 | 16 | 42 | 14 | 40 | 13 | 39 | 32 | 931 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 1.4 | для перевезення мінеральних добрив, сировини мінеральних добрив | 26 | 901, 902, 904, 923, 5904, 5905, 5931, 5937, 5938 | 26 | 52 | 21 | 47 | 19 | 45 | 17 | 43 | 15 | 41 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 30 | 901 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 30 | 60 | 32 | 901, 921, 5937 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 7 | 39 | 40 | 957 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 1.5 | для перевезення апатитового концентрату та апатиту, гранульованої сажі, гранульованої сірки | 24 | 900, 908, 5904, 5913 | 24 | 48 | 23 | 47 | 22 | 46 | 20 | 44 | 17 | 41 | 14 | 38 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 1.6 | для перевезення гранульованих полімерів, худоби, борошна | 30 | 937, 962, 964, 966, 967, 972, 976, 5105, 5906, 5970 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 1.7 | для перевезення для глинозему та алюмінію | 26 | 5958 | 26 | 52 | 25 | 51 | 24 | 50 | 21 | 47 | 20 | 46 | 19 | 45 | 18 | 44 | 17 | 43 | 16 | 42 | 13 | 39 | 30 | 954 | 30 | 60 | 28 | 58 | 26 | 56 | 23 | 53 | 20 | 50 | 17 | 47 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 1.8 | для перевезення автомобілів, мікроавтобусів, автобусів | 30 | 956, 928, 935, 5100, 5101, 5102, 5104, 5106, 5987 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 32 | 5101 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 33 | 926, 5900 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 1.9 | для перевезення технічного вуглецю | 24 | 925, 5978 | 24 | 48 | 23 | 47 | 22 | 46 | 20 | 44 | 17 | 41 | 14 | 38 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 1.10 | для легковагових вантажів | 30 | 924, 5903 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 32 | 924, 5900, 5907, 5924, 5925 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 33 | 924, 5900 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 12 | 45 | 1.11 | переобладнані із ізотермічних вагонів | 25 | 918, 5918 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 37 | 918 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 13 | 50 | 38 | 918 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 12 | 50 | 2 | Платформа | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 2.1 | універсальна | 32 | 400, 401, 404, 5400, 5404, 5406, 5407 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 40 | 404 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 48 | 404 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 64 | 404 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 0 | 64 | 2.2 | для перевезення сталі, заготовок, коліс, колісних пар, труб, рейок, довгомірних вантажів, сипких вантажів | 32 | 911, 915, 943, 948, 949, 968, 969, 5403, 5405, 5934, 5939, 5943, 5947, 5986 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 2.3 | для перевезення лісу в хлистах, лісоматеріалів | 30 | 927 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 18 | 48 | 32 | 913, 914, 927, 939, 947, 985, 5902, 5929, 5932, 5933, 5944, 5949 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 40 | 947 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 2.4 | для перевезення великовагових контейнерів, великотонажних контейнерів та колісної техніки | 16 | 945, 5946 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 0 | 16 | 24 | 945, 5946 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 28 | 945 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 32 | 938, 940, 941, 942, 944, 945, 946, 953, 963, 5907, 5927, 5933, 5940, 5942, 5946, 5984 | 32 | 64 | 30 | 62 | 28 | 60 | 26 | 58 | 24 | 56 | 20 | 52 | 18 | 50 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 40 | 942 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 8 | 48 | 48 | 946, 5927, 942, 5942 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 0 | 48 | 2.5 | для перевезення контейнерів на базі критого вагону або напіввагону | 22 | 920 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 32 | 920 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 2.6 | для перевезення автомобілів | 30 | 928, 929, 984, 5901, 5960 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 3 | Напіввагон | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 3.1 | універсальний | 20 | 5620 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 0 | 20 | 22 | 362, 600, 601, 602, 603, 608, 612, 5600, 5601, 5608, 5620 | 22 | 44 | 21 | 43 | 19 | 41 | 16 | 38 | 12 | 36 | 10 | 32 | 7 | 29 | 4 | 26 | 2 | 24 | 0 | 22 | 24 | 600, 5600 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 0 | 24 | 28 | 600, 5600 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 0 | 28 | 32 | 600, 608, 5600, 5608 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 0 | 32 | 33 | 600, 601, 608, 5600, 5601, 5608 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 0 | 33 | 40 | 600, 604, 608 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 3.2 | переобладнаний з критого вагону або платформи | 32 | 909, 965, 5965 | 16 | 48 | 16 | 48 | 14 | 46 | 12 | 44 | 10 | 42 | 8 | 40 | 6 | 38 | 4 | 36 | 2 | 34 | 0 | 32 | 3.3 | для перевезення окатишів та агломерату | 15 | 910, 912, 5910, 5912 | 35 | 50 | 33 | 48 | 31 | 46 | 29 | 44 | 27 | 42 | 25 | 40 | 23 | 38 | 23 | 38 | 23 | 38 | 23 | 38 | 24 | 912 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 14 | 38 | 3.4 | для перевезення коксу | 15 | 5919 | 15 | 30 | 14 | 29 | 13 | 28 | 12 | 27 | 11 | 26 | 10 | 25 | 10 | 25 | 10 | 25 | 10 | 25 | 10 | 25 | 3.5 | для перевезення бітуму | 30 | 702, 5794 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 0 | 30 | 3.6 | для перевезення торфу, вугілля та руди, рулонної сталі | 22 | 933, 986, 5660, 5968 | 22 | 44 | 19 | 41 | 16 | 38 | 13 | 35 | 11 | 33 | 11 | 33 | 11 | 33 | 11 | 33 | 11 | 33 | 11 | 33 | 3.7 | для перевезення технологічної щепи | 22 | 916, 934, 952, 5610, 5916 | 22 | 44 | 21 | 43 | 19 | 41 | 16 | 38 | 13 | 35 | 10 | 32 | 7 | 29 | 4 | 26 | 2 | 24 | 0 | 22 | 32 | 934, 5917 | 16 | 48 | 15 | 47 | 14 | 46 | 12 | 44 | 10 | 42 | 8 | 40 | 6 | 38 | 4 | 36 | 2 | 34 | 0 | 32 | 40 | 934 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 3.8 | для перевезення глинозему | 26 | 5681 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 3.9 | зі знімним дахом | 22 | 987, 5680 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 0 | 22 | 3.10 | хопер для перевезення сипких вантажів | 26 | 903, 982, 5908, 5982 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 13 | 39 | 3.11 | вагони-самоскиди (думпкари) | 22 | 320, 330, 350, 351, 906, 5361, 5500, 5503, 5505, 5506 | 22 | 44 | 22 | 44 | 21 | 43 | 21 | 43 | 20 | 42 | 20 | 42 | 20 | 42 | 18 | 40 | 18 | 40 | 18 | 40 | 32 | 350 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 8 | 40 | 44 | 350, 351 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 0 | 44 | 3.12 | хопер-дозатори | 22 | 302, 5305 | 38 | 60 | 37 | 59 | 36 | 58 | 35 | 57 | 34 | 56 | 33 | 55 | 33 | 55 | 33 | 55 | 33 | 55 | 33 | 55 | 25 | 302, 304, 5302, 5305 | 35 | 60 | 34 | 59 | 33 | 58 | 32 | 57 | 31 | 56 | 30 | 55 | 30 | 55 | 30 | 55 | 30 | 55 | 30 | 55 | 28 | 304, 5305 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 27 | 55 | 50 | 302, 304 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 5 | 55 | 4 | Цистерна | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 4.1 | для перевезення нафтобензинових вантажів | 32 | 720, 721, 730, 731, 732, 733, 748, 790, 794, 798, 5700, 5718, 5731, 5732, 5797 | 28 | 60 | 28 | 60 | 26 | 58 | 24 | 56 | 22 | 54 | 20 | 52 | 18 | 50 | 16 | 48 | 16 | 48 | 16 | 48 | 4.2 | для перевезення в'язких нафтопродуктів | 30 | 704, 706, 5700 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 4.3 | для перевезення кислот | 18 | 760, 762, 5700, 5731, 5796 | 36 | 54 | 33 | 51 | 30 | 48 | 27 | 45 | 24 | 42 | 21 | 39 | 18 | 36 | 18 | 36 | 18 | 36 | 18 | 36 | 20 | 5796 | 34 | 54 | 32 | 51 | 28 | 48 | 25 | 45 | 22 | 42 | 19 | 39 | 16 | 36 | 16 | 36 | 16 | 36 | 16 | 36 | 27 | 5796 | 27 | 54 | 24 | 51 | 21 | 48 | 18 | 45 | 15 | 42 | 12 | 39 | 9 | 36 | 9 | 36 | 9 | 36 | 9 | 36 | 40 | 796 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 4.4 | для перевезення меланжу | 13 | 764, 5700 | 26 | 39 | 24 | 37 | 22 | 35 | 20 | 33 | 18 | 31 | 16 | 29 | 13 | 26 | 13 | 26 | 13 | 26 | 13 | 26 | 4.5 | для перевезення газів | 20 | 769, 795, 5080, 5795 | 40 | 60 | 37 | 57 | 34 | 54 | 31 | 51 | 28 | 48 | 25 | 45 | 20 | 40 | 20 | 40 | 20 | 40 | 20 | 40 | 24 | 769, 5080, 5081 | 36 | 60 | 33 | 57 | 30 | 54 | 27 | 51 | 24 | 48 | 21 | 45 | 16 | 40 | 16 | 40 | 16 | 40 | 16 | 40 | 28 | 769, 795, 5795 | 32 | 60 | 29 | 57 | 26 | 54 | 23 | 51 | 20 | 48 | 17 | 45 | 12 | 40 | 12 | 40 | 12 | 40 | 12 | 40 | 30 | 769, 5792 | 30 | 60 | 27 | 57 | 24 | 54 | 21 | 51 | 18 | 48 | 15 | 45 | 10 | 40 | 10 | 40 | 10 | 40 | 10 | 40 | 40 | 769, 797, 799, 5080, 5750 | 40 | 80 | 37 | 77 | 34 | 74 | 31 | 71 | 28 | 68 | 25 | 65 | 20 | 60 | 20 | 60 | 20 | 60 | 20 | 60 | 4.6 | для перевезення хімічних вантажів | 18 | 766, 768, 5700 | 36 | 54 | 33 | 51 | 30 | 48 | 27 | 45 | 24 | 42 | 21 | 39 | 18 | 36 | 18 | 36 | 18 | 36 | 18 | 36 | 20 | 768, 5700 | 34 | 54 | 31 | 51 | 28 | 48 | 25 | 45 | 22 | 42 | 19 | 39 | 16 | 36 | 16 | 36 | 16 | 36 | 16 | 36 | 24 | 766, 768, 970, 5700, 5780, 5799, 5970, 5972, 5976 | 30 | 54 | 27 | 51 | 24 | 48 | 21 | 45 | 18 | 42 | 15 | 39 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 27 | 768, 5700 | 27 | 54 | 24 | 51 | 21 | 48 | 18 | 45 | 15 | 42 | 12 | 39 | 9 | 36 | 9 | 36 | 9 | 36 | 9 | 36 | 30 | 768, 5700 | 24 | 54 | 21 | 51 | 18 | 48 | 15 | 45 | 12 | 42 | 9 | 39 | 6 | 36 | 6 | 36 | 6 | 36 | 6 | 36 | 32 | 768, 5700 | 22 | 54 | 19 | 51 | 16 | 48 | 13 | 45 | 10 | 42 | 7 | 39 | 4 | 36 | 4 | 36 | 4 | 36 | 4 | 36 | 36 | 768 | 18 | 54 | 15 | 51 | 12 | 48 | 9 | 45 | 6 | 42 | 3 | 39 | 0 | 36 | 0 | 36 | 0 | 36 | 0 | 36 | 40 | 768, 5700 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 0 | 40 | 4.7 | для перевезення цементу | 28 | 936, 5936 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 14 | 42 | 4.8 | для перевезення спирту | 30 | 770, 5700 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 4.9 | для перевезення харчових вантажів | 30 | 772, 773, 774, 776, 778, 780, 5700 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 15 | 45 | 32 | 774 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 13 | 45 | 45 | 776 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 0 | 45 | 4.10 | для перевезення важких порошкоподібних вантажів | 24 | 932 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 12 | 36 | 5 | Ізотермічний вагон | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 5.1 | автономний рефрижераторний вагон | 25 | 802, 814, 816, 818, 5830 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 5.2 | вагон-термос | 25 | 800, 803, 810, 5800 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 5.3 | вагон рефрижераторної секції | 25 | 374, 376, 840, 842, 5340, 5341, 5380, 5842, 5872 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 25 | 50 | 28 | 380, 5341 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 22 | 50 | 29 | 366, 5341, 5366 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 21 | 50 | 5.4 | з теплоізоляцією, переобладнаний з критого вагона | 32 | 801, 804, 5950, 5951, 5952, 5953 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 18 | 50 | 6 | Транспортер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | всі типи | 35 | 3900, 3901, 3902, 3903, 3904, 3908, 3912, 3918, 3925, 3927, 3928, 3929, 3931, 3934, 3935, 3940, 3941, 3947, 3948, 3960, 3961, 3974, 3976, 3977, 3978, 3979, 3980, 3981, 3992, 3994, 3996, 3998, 5390, 5391, 5392 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 | 35 | 70 |
Примітка: Вантажним вагонам, коди типів та нормативні строки служби яких не зазначені в таблиці, строк експлуатації не продовжується. Директор Департаменту дорожніх перевезень та безпеки на транспорті | Олександр ЗАДОРОЖНИЙ | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|