КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 13 травня 2022 р. № 570 Київ Про внесення змін до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив   Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Внести до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 (Офіційний вісник України, 2014 р., № 2, ст. 35; 2022 р., № 25, ст. 1360), зміни, що додаються. 2. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування.          Прем’єр-міністр України              Д. ШМИГАЛЬ Інд. 37 ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2022 р. № 570 ЗМІНИ, що вносяться до Технічного регламенту щодо вимог  до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив 1. Пункт 5 доповнити абзацом такого змісту:  “Введення в обіг палив, які вироблені на митній території України за екологічним класом Євро3 і Євро4, дозволяється за умови обов’язкового застосування процедури оцінки відповідності за модулем F1 згідно з пунктами 17—22 цього Технічного регламенту.”. 2. Пункт 11 доповнити абзацом такого змісту: “Для вітчизняних виробників до припинення або скасування воєнного стану в Україні якість автомобільних бензинів повинна відповідати вимогам, наведеним у додатку 8, а дизельного палива — вимогам, наведеним у додатку 9.”. 3. Доповнити Технічний регламент пунктом 27 такого змісту:  “27. До припинення або скасування воєнного стану в Україні під час введення в обіг і обігу дизельного палива та бензинів автомобільних з покращеними показниками якості та з позначенням (маркуванням) певної торгової марки (товарного знака) розповсюджувач зобов’язаний підтвердити введення безпечних добавок у відповідні нафтопродукти згідно з абзацами шостим — дев’ятим пункту 18 цього Технічного регламенту.”. 4. Доповнити Технічний регламент додатками 8 і 9 такого змісту: 
   “Додаток 8 до Технічного регламенту ВИМОГИ щодо характеристик автомобільного бензину  за екологічним класом Євро3 і Євро4 на період воєнного стану Назва показника  | Одиниця виміру  | Значення норм за екологічним класом  |  Євро3  | Євро4  |  Вміст сірки  | міліграмів на один кілограм  | не більше 150  | не більше 50  |  Об’ємна частка бензол  | відсотків  | не більше 5  | не більше 3  |  Масова частка кисню:  |  |  |  |  для бензинів Е0, Е5, Е7  | відсотків  | не більше 2,7  | не більше 2,7  |  для бензинів Е10  |  | не більше 3,7  | не більше 3,7  |  Об’ємна частка вуглеводнів:  | —“—  |  |  |  ароматичних  |  | не більше 42  | не більше 35  |  Детонаційна стійкість:  |  |  |  |  октанове число за дослідним методом:  | одиниць  |  |  |  для бензинів марки А-80  |  | не менше 80  | не менше 80  |  для бензинів марки А-92  |  | не менше 92  | не менше 92  |  для бензинів марки А-95  |  | не менше 95  | не менше 95  |  октанове число за моторним методом:  | —“—  |  |  |  для бензинів марки А-80  |  | не менше 76  | не менше 76  |  для бензинів марки А-92  |  | не менше 82,5  | не менше 82,5  |  для бензинів марки А-95  |  | не менше 85  | не менше 85  |  Тиск насиченої пари:  | кілопаскалів  |  |  |  у літній період  |  | в межах 45-80  | в межах 45-80  |  у зимовий період  |  | в межах 60-100  | в межах 60-100  |  у перехідний період  |  | в межах 50-90  | в межах 50-90  |  Об’ємна частка біоетанолу:  |  |  |  |  для бензинів Е0  | відсотків  |    |    |  для бензинів Е5  |  | не більше 5  | не більше 5  |  для бензинів Е7  |  | понад 5 та не більше 7  | понад 5 та не більше 7  |  для бензинів Е10  |  | понад 7 та не більше 10  | понад 7 та не більше 10  |  
 __________ Примітки. 1. Для бензинів Е0, Е5 і Е7 додатково дозволяється використання інших, крім біоетанолу, кисневмісних добавок (метанолу — до 3 відсотків об’ємних, ізопропілового спирту — до 10 відсотків об’ємних, ізобутилового спирту — до 10 відсотків об’ємних, третбутилового спирту — до 7 відсотків об’ємних, етерів — до 15 відсотків об’ємних, інших органічних кисневмісних сполук з температурою кінця кипіння не вище ніж 210 °С — до 10 відсотків об’ємних) за умови, що масова частка кисню не перевищуватиме 2,7 відсотка.   2. Для бензинів Е10 додатково дозволяється використання інших, крім біоетанолу, кисневмісних добавок (метанолу — до 3 відсотків об’ємних, ізопропілового спирту — до 12 відсотків об’ємних, ізобутилового спирту — до 15 відсотків об’ємних, третбутилового спирту — до 15 відсотків об’ємних, етерів - до 22 відсотків об’ємних, інших органічних кисневмісних сполук з температурою кінця кипіння не вище ніж 210 °С — до 15 відсотків об’ємних) за умови, що масова частка кисню не перевищуватиме 3,7 відсотка. 3. Об’ємна частка біоетанолу визначається в разі його додавання до автомобільного бензину. 4. Для бензинів, що виробляються на митній території України  за екологічним класом Євро3 і Євро4, дозволяється використання інших октанопідвищуючих добавок, які не погіршують експлуатаційних показників бензинів, за умови виконання вимог абзацу третього пункту 12 та абзаців шостого — дев’ятого пункту 18 цього Технічного регламенту.   Додаток 9 до Технічного регламенту ВИМОГИ щодо характеристик дизельного палива за  екологічним класом Євро3 і Євро4 на період воєнного стану Назва показника  | Одиниця виміру  | Значення норм за екологічним класом  |  Євро3  | Євро4  |  Вміст сірки  | міліграмів  на один кілограм  | не більше 350  | не більше 50  |  Температура спалаху в закритому тиглі:  | градусів  |  |  |  дизельного палива літнього  |    | не нижче 40  | не нижче 40  |  дизельного палива зимового  |    | не нижче 35  | не нижче 35  |  Фракційний склад — 50 відсотків об’ємних переганяється при температурі  | —“—  | не вище 280  | не вище 280  |  Фракційний склад — 96 відсотків об’ємних переганяється при температурі  | —“—  | не вище 370  | не вище 370  |  Цетанове число:  | одиниць  |  |  |  дизельного палива літнього  |  | не менше 45  | не менше 45  |  дизельного палива зимового  |  | не менше 45  | не менше 45  |  Гранична температура фільтрованості:  | градусів  |  |  |  дизельного палива літнього  |  | не вище 5  | не вище 5  |  дизельного палива зимового  |  | не вище мінус 15  | не вище мінус 15  |  
  __________ Примітка. Для дизельних палив, що виробляються на митній території України  за екологічним класом Євро3 і Євро4, дозволяється використання цетанопідвищуючих, депресорних та інших добавок, які не погіршують експлуатаційних показників дизельних палив, за умови виконання вимог абзацу четвертого пункту 13 та абзаців шостого — дев’ятого пункту 18 цього Технічного регламенту.”. _____________________   |